Ga naar de inhoud

Klachtenprocedure

We werken bij Makomastoffen constant aan productverbetering en verbetering van onze dienstverlening.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven.

Wij  zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

U kunt op deze pagina ons contacteren via dit formulier.

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Afgeknipte stoffen en afgeprijsde stoffen  worden niet retour genomen, tenzij deze weeffouten of ernstige verkleuringen bevatten.

Alle bestellingen worden door ons grondig gecontroleerd op fouten alvorens deze te verknippen, een klacht zal door ons  niet snel gegrond verklaart worden.

 

Terugsturen van een stof omdat deze niet aan uw wensen voldoet of een lichte kleurafwijking vertoont accepteren wij niet, kleuren kunnen altijd afwijken van de werkelijkheid, e.e.a. heeft te maken met uw beeldscherm resolutie.

Wilt u de geleverde stoffen retourneren naar Makoma stoffen, dan dient u  vooraf contact  met ons op te nemen.De verzendkosten zijn voor uw rekening, tenzij Makoma stoffen anders besluit.

Stuur nooit een pakket zonder overleg retour afzender, deze wordt door ons niet geaccepteerd.